תמונה של תוכן מעולה ≠ תוכן ארוך

כן, כבר קראתי את הסברה הממוצעת שאומרת שתוכן ארוך מרוויח מעורבות רבה יותר מתוכן קצר וכן דירוג גבוהה יותר מאשר תכנים מתומצתים יותר.

אבל זה אינו גורם לתוכן ארוך, להיות תוכן מעולה.

זו בטח לא הכוונה שתוכן ארוך הוא תוכן טוב יותר.

הבלבול שמשנה לדעתי, נמצא מאחורי המתאמים של תוכן ארוך. לפחות הדבר הטוב הוא שניתן לחפש בצורה בינלאומית את השגת המטרות הטובות בחיפושי הדפדפנים בכוונה למצוא  תוכן  ומידע מקיף וארוך יותר.

אם ברצונכם לקרוא תיגר על אלה שמבצעים תוכן מעל הממוצע. על פי סטטיסטיקה של מספרים שאינם ניתנים ליישום. יש לבדוק את הנתונים, על פי צמצום טווח קשב ההולך וגובר. באמצעות שיעור הנטישה באתר או כמה שהו באתר וקראו את התוכן עד סופו.

התוכן הנכון

  • משרת גולשים באינטרנט באמצעות מענה על שאילותיהם ועזרה בהשלמת מטרותיהם
  • מספק חוויה מהנה וגישה נוחה בכל מכשיר ובכל דפדפן
  • גולשים מקבלים את המידע הנכון וחוויה של גלישה מהירה
  • האם כל המוזכר לעיל, הינו טוב יותר משאר המתחרים ברשת?

הביטוי "תוכן מעולה" אינו מתכוון לתוכן ארוך. למעשה, כפי שציין רונאל סמית, שתוכן מעולה, הוא אינו אוניברסלי. ההגדרה של תוכן איכותי שאינו אוניברסלי, אינו אומר לנו כלום, ההגדרה היא סובייקטיבית, כאשר מה שאנו זקוקים לו הינו הלכה למעשה, כגון תיבות ברורות, בכדי לבדוק ולקבוע אם מאמצי התוכן שלנו כבר קיבלו את המסלול הנכון.

ההצעה שלי –

במקום להתחיל טקטיקה של תוכן בפורמט ארוך אוניברסלי,  או הגדרת עורך על בר המחשב. (או על פי השיטה העשרונית), על מנת להגדיל ולעשות, במקום להתאים את התוכן לצרכי קהל הגולשים, או למטרות אישיות ועסקיות.. עוד 700 מילים בתוכן, לא יסייעו להשגת המטרות כמו 7 מילים..

צרו תוכן, אשר יסייע לאנשים, עשו זאת ביעילות לעולם אל תכתבו מדריך אולטימטיבי, כאשר בדימוי אחד,  ניתן יהיה  להעביר את אותו הערך בצורה עוצמתית יותר. סמוך עליי, בשורה התחתונה, הקהל שלך יודה לך.