תמונה של תהליך קידום ובניה של אתר בליווי יועץ עסקי מומחה

בעידן הדיגיטלי אתר האינטרנט הוא הממשק המרכזי של עסקים רבים – בעולם הווירטואלי והממשי כאחד. לכן כל חשיבה אודות הקמת עסק חדש ראוי שכבר בשלב הראשון תיקח בחשבון את הפריזמה המקוונת. אתר אינטרנט טוב ומקודם, חשוב היום בחיי עסק לא פחות משטח משרד או מרכז לוגיסטי, וכאשר הדברים אמורים בעסקים פרטיים ההכרה הזו רק מתחדדת.

מכאן שחשוב להקפיד שהיועץ העסקי שמלווה אותנו מתחילת הדרך יהיה גם בעל אוריינטציה בשיווק מקוון ודיגיטלי. למרבה המזל יש מי שכבר זיהה את הצורך הזה והקים זן חדש של חברה לליווי עסקים קטנים שמעניקה פתרון one stop shop באספקטים שיווקיים ותפעוליים כאחד.

בניית אתרים וייעוץ לעסקים קטנים

כאמור, העובדה שהפעילות המקוונת, בדגש על אתר החברה, היא היום המנוע השיווקי המרכזי של עסקים קטנים רבים, הביאה להופעה של זן חדש של יועץ עסקי. יועץ מסוג היברידי שגם אמון על בניית אתרים וקידומם וגם מעניק ללקוח שירות של ליווי עסקי.

בניית אתר שמי שעומד מאחוריה הוא יועץ עסקי של הלקוח בדרך כלל תניב תוצאה הרבה יותר מדויקת בהיבטים אסטרטגיים ותפעוליים. ריכוז האחריות תחת קורת גג אחת ותחת ניהול של מומחה אחד חוסך זמן יקר בהקמה ומונע טעויות וחוסר הסכמה בין יועצים.

העיקרון הזה תקף גם בקידום האתר, והיום אפשר למצוא גם חברות לקידום אתרים שפועלות בתפיסה הרבה יותר רחבה והוליסטית. חברה לקידום אתרים מסוג כזה היא חברת SeoXpress, שגם מבצעת קידום אתרים, גם בונה אתרים וגם מעניקה ליווי עסקי

וייעוץ לעסקים קטנים.

קידום שיודע להתקדם

קידום אתרים הוא תחום דינמי שלא מפסיק להתפתח ולהשתנות. הטכנולוגיה, הרגלי השימוש ברשת והתרבות הצרכנית הנלווית אליה ובעיקר האבולוציה הבלתי פוסקת באלגוריתמים של גוגל והרשתות החברתיות הפכה את קידום האתרים למשימה סבוכה שמחייבת את מקדם האתרים לערוך מול האלגוריתם משחק בלתי נגמר של חתול ועכבר. וכמו שהמקדם לומד את האלגוריתם, האלגוריתם לומד את המקדם. לפעמים טריק שעבד אתמול לא יעבוד בעוד שבוע. בסופו של יום גוגל מתגמלת ונותנת עדיפות גבוהה לתוכן איכותי. ככל שהתוכן שלכם יזוהה על ידי האלגוריתם כיותר איכותי ואובייקטיבי, כך הוא יקבל עדיפות על פני תכנים אחרים.

לכן יש מגמה מתגברת של העדפה לקידום אורגני שמסתמך על תוכן איכותי שנותן ערך אמיתי ללקוח. תחושת 'האובייקטיביות' מאוד חשובה ולכן לא מומלץ שהתוכן שלכם 'יסריח מפרסום' ולא תמיד מומלץ לפאר את שם המותג, בוודאי שלא באופן דביק ומוגזם. גם לא חייבים להזכיר אותו בכל שורה שנייה. לפעמים אזכור אחד חכם של המותג כעוגן מרכזי יביא לתוצאות יותר טובות בעמוד התוצאות של גוגל.

נסכם: ליווי עסקי זה חשוב, וחלק משמעותי ממנו הוא קידום האתר. אז חפשו מקדם ובונה אתרים היברידי.