תמונה של פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט הינו אפיק הפרסום המשתלם ביום והמקיף ביותר כיום, בעבר היינו צריכים לבחור אפיק פרסום –

בין רדיו, עיתונאות, טלוויזיה או מדיה מודפסת אחרת כגון פליירים וכו'.

כיום מדיום האינטרנט משלבת לכם את כל אפיקי הפרסום במקום אחד ובמחירים הרבה יותר זולים.

אפיקי הפרסום באינטרנט מתחלקים לכמה נישות עיקריות:

  • פרסום וידאו באתרים או ביוטיוב
  • פרסום תכנים באתרי אינטרנט ורשימות תפוצה באימייל
  • חשיפה ברשתות חברתיות
  • פרסום במנועי חיפוש
  • פרסום מודעות ברדיו אינטרנטי

למעשה האינטרנט מספק לכם את כל שלושת המדיות בתפוצה כלל עולמית והיתרון הגדול ביותר הוא שאתם יכולים להגיע לקהל היעד הספציפי שלכם, והלקוחות שלכם יוכלו למצוא אתכם כאשר הם מחפשים את השירותים והמוצרים שלכם.

מעבר לחשיפה גדולה וממוקדת לקהל יעד הפרסום האינטרנט הינו זול בצורה משמעותית משאר המדיות מכוון שישנם יותר שטחי פרסום באינטרנט מאשר ערוצי טלוויזיה, תחנות רדיו ועיתונים כתובים.

בניית אתר אינטרנט לעצמאי, בעל עסק או חברה, הוא רק צעד ראשון לנוכחות ברשת. זה מה שנקרא היום  צעד ראשון ובסיסי. אבל אל תשכח שהאתר שלך הוא אחד ממאות אלפי אתרים, אז איך בדיוק יגיעו לעסק שלך ?

בעבר כשהיה מדובר בנוכחות שלך במדיה הכתובה והאלקטרונית (עיתונות, רדיו, טלוויזיה) היית בטח לוקח איזה עמוד פרסום באיזה מקומון פה, משבצת בעמוד הראשון של העיתון הנפוץ ביותר במדינה. היום אתה צריך להבין- העיתון הכי גדול בעולם זו רשת האינטרנט וכל מי שרוצה היום לפרסם משהו, צריך לעשות את זה ברשת.

השאלה הנשאלת הא איזה סוג של פרסום יעניק לעסק או לחברה שלך את החשיפה הנכונה, איפה לעשות את הפרסום ? האם באמצעות קמפיין ממומן ? קידום אורגני, כל אלה הם טכניקות פרסום דיגיטליות שהמטרה שלהן היא ליצור בולטות לאתר שלך, ואיזה סוג של פרסם עדיף לך, אתה לא יכול לקבוע אלא איש פרסום שהמקצוע שלו זה שיווק באינטרנט והוא יידע להגיד לך אם אתה צריך להיות בגוגל, בפייסבוק או בטוויטר.

פרסום באינטרנט מכוון ללקוחות הפוטנציאליים שלך !

להתנהגות הגולשים ברשת יש את הנרטיבים שלה. יש פעילות של גילאים מסוימים בחלקים שונים של היום, יש שעות במהלך היממה שנתפסות כשעות שופינג, יש שעות שברור כי יש "תפוסה מלאה" בפייסבוק, יש שעות מוגדרות לגלישה של צעירים, מבוגרים וכו', ואתה בתור בעל עסק צריך לשאול את עצמך איפה נמצא קהל היעד שלי, מתי הוא נוכח ברשת ואיך אני מביא אותו לאתר שלי.

אם לא תביא את הגולשים אליך, הם לא יגיעו אליך. הם לא מגיעים לשום אתר שלא עושה קידום אורגני, או ממומן. הם לא "יעלו" על האתר שלך, אם לא תעלה את האתר שלך בפרסום וקידום. הם לא "קוסמים".

לכן אנו מציעים לך לא לחשוב שאם יש לך אתר, העסק שלך יתחיל להרוויח מזה, לא מרווחים בלי לעשות שיווק ופרסום זה השיווק שלך ברשת. אם לא תעשה קמפיין פרסום וקידום בחברה מקצועית שיודעת לעשות את זה טוב, מהר מאוד תגלה שאתה היחיד שגולש באתר שלך, וזה עלול להיות מאוד עצוב.

חברתנו מתמחה בפרסום מקוון ברשת האינטרנט, ונשמח להציע לכם מגוון פתרונות רחב ומעשי המתאים במיוחד לעסק שלכם.