תמונה של למה חשוב להתייחס בכובד ראש לעיצוב האתר לפני שמתחילים לקדם אותו

עיצוב אתר אינטרנט הוא אומנות בפני עצמה. הוא דורש תכנון מעמיק וקפדני של כל חלקי האתר, תפריטי ניווט, חוויית משתמש מדהימה עבור הגולש וכמובן התאמת האתר לצרכי שיווק. לרוב התאמה זו מבתצעת ע"י

סטודיו לעיצוב אתרים והיא

תהיה לצורך קידום אורגני של האתר בגוגל ובמנועי החיפוש האחרים. לעיצוב האתר, למבנה שלו ולחוויית השימוש בו יש משמעות גדולה מאוד שתשפיע על פרמטרים שונים שאלה ישפיעו על מיקום האתר שלכם בגוגל בסופו של דבר. על מנת להקל עליכם את ההבנה בנושא הנה כמה טיפים חשובים שיסבירו לכם מדוע חשוב להתייחס בכובד ראש לעיצוב האתר לפני שמתחילים לקדם אותו.

 

קידום לא יעיל – יבזבז לכם כסף וזמן:

 

נתחיל מההנחה הבסיסית שקידום אורגני הוא הליך ארוך טווח, סיזיפי, הכולל פעולות רבות שיש לבצע על האתר ומחוצה שלו. מדובר בהליך מורכב הדורש עבודה רבה ותשומת לב ולכן גם מדובר בשירות פרסום לא זול בדרך כלל. למרות זאת, כאשר מגיעות התוצאות, הן המשתלמות ביותר מבין כל טכניקות הפרסום האחרות בדרך כלל. הבעיה של בתי עסק רבים היא שהם בונים אתר במקום אחד ומקדמים אותו אצל

חברת קידום

אחרת. זה בהחלט בסדר במקרים רבים, אולם אם אין סנכרון בין בניית האתר שלכם והתאמה מהבסיס לצרכי הקידום אתם תבזבזו זמן, כסף ומשאבים נוספים עד שתגיעו לתוצאות שאתם מייחלים להם.

 

עיצוב נכון של האתר ברמה המשפיעה על חווית השימוש ובסופו של דבר על קידום האתר:

  • צבעים נוחים – צבעי האתר לרוב יהיו מקבילים לצבעי המותג שלכם. עם זאת, כדאי לבחור בצבעים נעימים לעין. לא זוהרים מדי, לא כהים מדי. כאלה שהטקסט ואפילו החלק הלבן באתר יבלטו על פניהם או ישתלבו אתם בסינרגיה, אולם מצד שני כמובן שהאתר לא יראה חיוור מדי. אתר שלא נעים לגלוש בו יגרום לגולשים לנטוש אותו במהירות מה שעשוי להעלות את אחוז הנטישה באתר ולהפחית את אחוז השהייה בו. אלה יפגעו כמובן בקידום האורגני שלכם.
  • ניווט באתר – כחלק מעיצוב האתר חשוב לכלול אפשרויות ניווט שונות. לרוב אלה יהיו בצורה של תפריטים ו/או קישורים בעמוד הבית/עמוד התוכן אליו מגיע הגולש באתר שלנו. 
  • תוסף נגישות – התקינו תוסף זה כדי להתחשב בגולשים שלכם בעלי המוגבלויות. תוסף זה משפיע על צבעי האתר, גודל הטקסט, סימון קישורים ועוד.

לסיכום

 

חוויית המשתמש של הגולשים באתר שלכם וכן פרמטרים רבים נוספים המשפיעים על הקידום האורגני שלכם, יהיו מושפעים מעיצוב ומבנה האתר שלכם. כאשר אתם בונים את האתר או מעוניינים להתחיל תהליך קידום לאתר מוכן – דאגו לעצב את האתר בצורה חכמה ומתאימה לקידום אורגני תחילה כדי למנוע עבודה כפולה לאחר מכן. כמו כן – מקדמים פחות מנוסים שאתם עשויים ליפול עליהם עשויים אפילו שלא לשים לב לחשיבות בעדכון העיצוב של האתר שלכם ויגרמו לכם לבזבז כסף במשך חודשים שלמים עבור קידום אורגני שהוא לא מספיק אפקטיבי.