תמונה של שיווק נכון של אתרים בגוגל בעזרת סרט תדמית

קידום אתרים בגוגל הינה פעולה המיועדת לצרכי קידום האתר בתוצאות חיפוש בגוגל בהתאם למילות וביטוי המפתח הרלוונטיים לתחום עיסוקו של האתר. פעולה זו מיושמת באמצעות שתי שיטות קידום עיקריות הכוללות את הקידום הממומן (PPC) באמצעות מערכת הפרסום של גוגל הידועה בשם ADWORDS ובאמצעות הליך קידום אורגני (SEO). בשתי השיטות גם יחד, ניתן לפעול לקידום נכון ויעיל של האתר באמצעות סרט תדמית שיווקי.

מהו סרטון תדמית שיווקי וכיצד הוא יכול לסייע לכם בפעולת קידום האתר?

סרט תדמית

שיווקי הוא למעשה סרטון קצר בן מספר דקות הממחיש באמצעים וויזואליים את היתרונות השיווקיים ואת פעילותו העסקית של בית העסק. סרטון תדמית לעסקים יכול להתאים לכל סוגי העסקים, בין אם מדובר במרפאה או קליניקה פרטית ובין אם מדובר בבית עסק יצרני כזה או אחר. כיום, רוב סרטוני התדמית השיווקים נערכים כמעין קליפים קצרים בני דקה עד דקה וחצי. סרטונים אלו מועלים לאתרי הבית של בית העסק והם יכולים להוות אמצעי קידום אופטימאלי לצרכי שיווק וקידום האתר ברשת.

קידום האתר בגוגל באמצעות סרטון תדמית שיווקי, מתאפשר בין היתר באמצעות העלאת הסרטון לאתר הבית והעלאת הסרטון לערוץ יו-טיוב ייעודי וזאת במטרה לחשוף את הסרטון לכמות גדולה יותר של גולשים, כאשר יתרונות שיווק בעזרת סרטון תדמית כוללים בין היתר: תוכן וידאו ממוקד המותאם למילות חיפוש רלוונטיות של הגולש, תוכן וידאו קצר וענייני התורם רבות למיתוג בית העסק ו/או האתר אותו תרצו לקדם ויתרונות נוספים הקשורים לתחום השיווק והקידום ברשת האינטרנט.

כיצד תייצרו לעצכם סרטון תדמית שיווקי למטרות קידום ושיווק בגוגל?

סרטון תדמית לבית העסק

נועד להמחיש בצורה המהירה והנכונה ביותר את היתרונות השיווקיים שלכם ביחס למתחרים ולכן עוד טרם שכרתם את שירותיה של חברת הפקה או חברת אינטרנט המתמחה בהליכי הפקת סרטוני תדמית שיווקיים, אנו ממליצים לכם להגדיר מראש מהם היתרונות היחסיים שלכם וכיצד תרצו לחשוף אותם בפני קהל היעד באמצעים וויזואליים. כיום, עומדות לרשותכם מגוון רחב של אפשרויות להפקת סרטוני תדמית שיווקיים, החל מיצירת סרטוני אנימציה מקוריים, דרך סרטוני המציגים "פריימים" שונים אודות המוצר ו/או השירות אותו אתם מעוניינים לשווק ועד ליצירת סרטונים בהם מוצג "הסיפור" הייחודי העומד מאחורי בית העסק.

בכל אחת מהאפשרויות חשוב לשים דגש על איכויות ההפקה ולבחור לעצמכם את האלמנטים הנכונים אותם תרצו להציג בפני קהל הצופים שהם למעשה קהלי היעד הרלוונטיים לכם ברשת. כמו כן, חשוב לשים דגש על שילוב מסרים שיווקים לאורך הסרטון ולהדגיש בצורה יעילה ומדויקת את המסרים השונים אותם תרצו לחשוף בפני קהל היעד. בסיום תהליך ההפקה המקדים, חשוב להסתייע בשירותי עריכה מקצועיים ולהתאים את הסרטון לכל פלטפורמת גלישה אפשרית במסגרת מה שמכונה התאמה רספונסיבית של העמוד בו מוצג הסרטון ברשת.