תמונה של בנייה נכונה של אתר תדמית עבור עסק קטן – איך זה יעזור לו להתרומם

בעולם שבו נוכחות דיגיטלית הפכה לעניין שהוא חובה, גם בעלים של עסקים קטנים מתחילים להבין כי ללא יציאה מאזור הנוחות והשקעה בבניית אסטרטגיית שיווק ברשת, הפוטנציאל העסקי שלהם לא ימומש עד תומו. אין ספק כי על מנת להביא אתר אינטרנט של עסק גדול ובעל מוניטין של שנים, למצב שהוא מתפקד ממש כמו החנות הפיזית ומייצר רווחים נאים – זוהי עבודה מאתגרת. על אחת כמה וכמה היא הופכת למורכבת יותר, כשמדובר על אתר אינטרנט חדש של עסק קטן שאיננו מוכר במיוחד ללקוחות ברדיוס גדול ושאיננו מקומי. עם זאת, במידה והאתר נבנה על ידי מקצוענים ומקודם באינטרנט באופן חכם ומחושב, הסיכוי לקטיפת הפירות מהעבודה הקשה הולך וגדל, גם במקרים של עסקים קטנים וצנועים.

היתרונות שבהקמת אתר עסקי במקביל לעסק הפיזי

גם אנשים שמנהלים עסקים בהצלחה רבה ויודעים היטב כיצד למכור את השירות שהם מציעים ללקוחות בחנות הפיזית, אינם בהכרח מודעים לעובדה כי בניית אתרי תדמית היא המפתח החשוב ביותר בשנים האחרונות להשגת חשיפה מקסימלית עבור העסק וכי היא רלוונטית גם עבור עסקים שיש להם היקפי מכירות מספקים, כביכול.

אתר תדמיתי איכותי עשוי להפוך למקפצה אדירה להצלחה עסקית, במיוחד במקרים של עסקים קטנים עם מחזור מכירות נמוך שיכולים להגיע כעת להכפלה ושילוש של כמות הלקוחות. למרות זאת חשוב לתת את המושכות בעניין המעבר לקניות מקוונות במקביל לפיזיות בתוך אתר עסקי ייעודי, לאנשים שיודעים כיצד לבצע זאת בפועל.

כיצד אתר אינטרנט שבנוי ומעוצב במקצועיות יכול להביא עסק קטן לצמיחה משמעותית?

כאשר עסק מעוניין לגדול, נחוץ לו "מנוע" חזק ועוצמתי ואת זה הרשת יכולה לספק, באופן שבו אף איש מכירות – ממולח ומנוסה ככל שיהיה – לא יצליח ובוודאי שלא באותם ההיקפים. עם זאת, התנאי להצלחה עסקית "אוף ליין" שאותה מנסים לשחזר בעלי העסק במעבר אל ה"און ליין", תלויה בכך שאת קידום האתרים שייעשה עבור אתר התדמית, מבצעים אנשים המתמחים בנושא ושהאתר עצמו באמת בנוי ומעוצב באופן המיטבי.

הוויזואליות והתוכן חייבים להיות שלובי זרועות, ולבעלי העסקים יש תפקיד חשוב בעניין. ישנה חשיבות עליונה בהכרת הלקוחות הקיימים של העסק, חשיבה על מאפיינים של קהל לקוחות פוטנציאליים ופנייה אל מכנה משותף של כולם. כאשר מדובר בעסק קטן ובמיוחד במקומות יחסית נידחים בארץ, ייתכן שהבעלים כלל אינם מעזים לשאוף ליותר והורגלו בלהסתפק בתנועת הלקוחות המצומצמת הקיימת, מבלי שהם מודעים לאפשרויות השיווק העומדות בפניהם. בדיוק בגלל זה כדאי להבין כי נטישה של גולשים מאתרים שהם נחשפים אליהם לראשונה, נעשית כבר בתוך דקות ספורות במקרה הטוב ולרוב אפילו במהלך הדקה הראשונה. עסקים קטנים שבונים את האתר התדמיתי שלהם חייבים, אם כן, להיות בכוננות מתמדת, לשים דגש על המחשבה כיצד "לתפוס את העין" וגם את הלב של הגולשים, לבצע אופטימיזציה שוטפת לאתר ובעיקר – לא לפחד לשאוף להצלחה.