לפני 3 וחצי שנים הגעתי למשפחת אי קיי דיזיין. כבר בשיחה הראשונה הרגשתי שאני בידיים בטוחות שיובילו את העסק שלי קדימה. ואכן, תוך זמן קצר הם בנו אתר חדיש ומקצועי לפי הדרישות שלי עם קידום שמוכיח את עצמו עד היום. הפניות החלו לזרום ומאז לא פסקו. הליווי המקצועי הוא מעל ומעבר ובכל שעה. ללא ספק הם עשו עבודה נהדרת. ממליץ בחום לכל מי שרוצה להרים את העסק קדימה.

איציק עג'מי

איציק עג'מי בעלים של הולי בייגל
הגעתי למשרדים של אייל לפני כ-3 שנים עם רעיון לפתוח אתר היכרויות, ואפשר לומר שהצטרפתי למשפחה . כבר מהשיחה הראשונה הרגשתי שאני בידיים בטוחות שיובילו את העסק שלי קדימה, חברת seoxpress בנו אתר אינטרנט מודרני ומקצועי לפי הדרישות שלי בפרק זמן קצר מאוד והוכיחו את עצמם היום. הפניות החלו להגיע ומאז לא הפסיקו. הליווי המקצועי שלהם נמצא בכל מקום. מומלץ בחום לכל מי שרוצה להרים את העסק שלו קדימה

ישראל כהן

בעלים ומנכ"ל של אתר הכרויות
לעונג לי לתת המלצה חמה לאיל קליין, מנכ"ל חברת אי.קיי.דיזיין, אשר מלווה אותי מזה 10 שנים במשרדינו משרד עו"ד דורון, טיקוצקי. איל שידר מקצועיות ושירותיות לכל אורך הדרך, ועד היום. בזכותו ובזכות המשרד שלו המשרד שלי מוביל בתחום האינטרנט אשר משתקף בחשיפה גדולה מתמשכת של המשרד בכל שעות היממה.  תודה רבה על השירות המהיר, איכותי ומקצועי בתקווה להמשיך לעבוד אתכם עוד תקופה ארוכה.

אלי דורון

אלי דורון בעלים שותף של משרד עורכי דין

למה אנחנו? לקוחות ממליצים

הלקוחות שלנו מצביעים על ההשפעה החיובית של השירות ישירות על העסק שלהם. הם מדווחים על עלייה משמעותית בכמות המבקרים באתר, שיפור במיקומים במנועי החיפוש והגדלת ההמרות והמכירות. לקוחותינו מעריכים את הגישה המקצועית והאישית שלנו, המתבטאת במעקב צמוד, דיווחים שקופים ותוצאות מדידות. הם מציינים את שיתוף הפעולה הפורה עם צוות המומחים שלנו, את היכולת שלנו להבין את הצרכים הייחודיים שלהם ואת הפתרונות המותאמים שסיפקנו. ההמלצות מחזקות את מחויבותנו למצוינות ומדגישות את הערך המוסף שאנו מביאים באמצעות פרויקטי קידום האתרים שלנו.