בניית דף נחיתה מושלם מציב כמה אתגרים ייחודיים. כדי לעזור לכם, הנה כמה טיפים לביצוע אופטימיזציה של דף נחיתה שיעודד את מעורבות הקהל.
דפי נחיתה הם המקום הווירטואלי שבו היופי פוגש את הפונקציונליות. מחיר דף נחיתה אמור להביא לידי ביטוי יצירה של ממשק משתמש ועיצוב חוויית משתמש אופטימליים, שהם קריטיים ליצירת קשר עם הלקוחות.
5 טיפים לאופטימיזציה של דף הנחיתה המושלם.
- חקרו את קהל היעד
ראשית אתם חייבים להכיר לעומק את קהל היעד שלכם, את הבעיות, הצרכים, האישיות והמצבים היומיומיים שלו. ידע זה יאפשר לכם לבנות דף נחיתה מותאם לצרכים ולציפיות שלו.
כדי להכיר את קהל היעד, שאלו שאלות כמו:
- מי אתם?
- כיצד נראה היומיום שלכם?
- מהן הבעיות או הצרכים שלכם?
- מה ניתן לעשות כדי לפתור בעיות כלשהן?
תשובות לשאלות אלה ואחרות ילמדו אתכם על הקהל, הצרכים והציפיות שלו. וייתן לכם רעיון מגובש יותר כיצד להציע מסרים ותוכן שיצברו אמון, יציעו פתרונות ויביאו להמרות.
לקבלת הצעת מחיר עבור קידום אתרים לחצו >>
- לבנות תוכן בצורה יעילה
כאמור, בניית עמודי נחיתה מתחילה בהכרת קהל היעד, כך שתוכלו להתאים את המסר שלכם לצרכים, לציפיות ולזהות שלו. מומלץ לפתח בהצהרת ערכי הליבה המשלבים את מה שאתם מוכרים יחד עם מדוע יש צורך במותג שלכם.
קחו בחשבון שהמסרים שלכם משתרעים מעבר לטקסט הכתוב, ובחרו בפלטת צבעים שתשפיע על קהל היעד, ובאנימציות וטיפוגרפיה מושכות את העין.
לא משנה מה מטרת הקמפיין שלכם, לאחר הלחיצה על הקישור של דף הנחיתה, הקהל שלכם אמור להבין מיד מהו הפתרון שאתם מוכרים, ומהם היתרונות ושאר התכונות ששווה להשקיע בהם.
- להשתמש בשפה תמציתית
כשאתם מתאימים את הטקסט שלכם לקהל היעד, הקפידו להשתמש בשפה שרלוונטית לעולמם, למשל עולמם של מנהלים. חשוב להיות תמציתיים, ברורים וגם רגשיים משהו, להפוך את הכותרות לפשוטות וישירות ולארגן את המידע בדרכים שיקלו על הרפרוף והניווט בדף.
- להקפיד על אסתטיקה חזותית
כאמור, העברת מסרים משתרעת מעבר לטקסט הכתוב. למעשה, להעברת מסרים חזותיים יש חשיבות עליונה. אתם יכולים למכור את המוצר או השירות הטובים ביותר, אבל דף נחיתה או אתר המעוצבים בצורה גרועה, יאבד את קהל היעד שלו.
תנו את הדעת לצבעים, לגרפיקה ולגופנים המתאימים למותג שלכם. איזה מצב רוח המותג מעורר ומדוע? למה מותג זה עדיף על פני שאר המותגים המוצעים בשוק? הוויזואליה מושכת את האנשים ומעניקה אמינות לכלל העסק שלכם. תנו לחזות לסייע להודעות ולמסרים המועלים בדף הנחיתה.
- להקפיד על הזרימה בדף הנחיתה
יצירת הזרימה הנרטיבית של דף הנחיתה עשויה לכלול, לדוגמה:
- תמונת הגיבור (המותג) + נקודת המכירה הייחודית או הצהרת ערך
- יתרונות המותג ומאפייניו
- הוכחה חברתית, כמו עדויות ותיאורי מקרה
הדרך שבה תבחרו לפרסם את הנרטיב שלכם תלויה בחופש היצירתי שלכם, ובכול זאת אל תשכחו לוודא שדף הנחיתה שלכם ברור, קל לניווט ונעים לצפייה.