תמונה של מה חשוב להקפיד בבניית אתר

בעידן של היום כל בעל עסק כבר יודע, אם אני לא נמצא ברשת האינטרנט, אני לא קיים. אך לא חשוב רק להבין את העובדה הזו, גם בעל עסק צריך להשקיע תקציב מכובד בבניית האתר שלו, אשר יצטרך לוודא כי האתר שלו יופיע בין החיפושים הראשונים ברשת האינטרנט. רשת האינטרנט מלאה באתרי אינטרנט יפים ומכובדים, אך חלקם עלולים לרדת לטמיון בשל העובדה כי בעלי האתר או העסק לא השכילו להבין מראש, שהחשיבות היא לא רק בבניית האתר שזהו צעד ראשון ומבורך בהחלט אלא להקפיד, שהלקוח יוכל למצוא את האתר שלכם בין כל האתרים הקיימים, ולכן על מה חשוב להקפיד בבניית האתר כדי לקדם אותו בגוגל?

כפי שניתן לראות בניית אתרים דורשת מיומנות, שלא כל אדם יכול לעסוק בה. מומחים יודעים כי כדי לקדם אתר יש לבנות אותו ולהקפיד על מספר כלים מהתחלת הבנייה עד לפני העיצוב של האתר. הקפדה על כללים אלו תסייע לגוגל לקדם את האתר שלכם, ובכך גם להשיג לכם לקוחות חדשים לעסק, שזוהי המטרה העיקרית שבשל כך בחרתם לבנות את האתר.

בחירת מילות המפתח

הפעולה הראשונה שתצרכו לעשות או בעל מקצוע שתשכרו לשם כך, היא חקירת מילות המפתח. גוגל מוצא את האתר שלכם על פי מילות המפתח שהגולשים מקלידים בשורת החיפוש. בחירה של מילות מפתח מתאימות לעסק במדויק ושימוש מושכל בהן באתר יגרמו לגוגל לקדם את האתר שלכם במהירות.

בחירה של מילות מפתח נעשית על ידי Google AdWords, או בשמה החדש Google Ads  זוהי תוכנה שעוזרת לכם לבחור את מילות המפתח המתאימות ביותר. אתם מקלידים את מילות המפתח שלדעתכם יתאימו לעסק והתוכנה בוחרת עבורכם את מילות המפתח המתאימות ביותר. התוכנה גורמת לכם לראות את התחרות בין מילות המפתח הקיימות בנושא שבו אתם מחפשים, וגורמת להם לבחור את המילים המתאמיות ביותר.

התאמת התוכן לאתר

תוכן איכותי לאתר שלכם הוא האלף בית בקידום אתרים, ואין לזלזל בו. לאחר שביצענו את חקר מילות המפתח, ובחרנו את מילות המפתח המתאימות לנו ביותר יש לעבור אל כתיבת התוכן. התוכן הוא חלק חשוב באתר ניתן לומר אולי החלק הכי חשוב שבו. גוגל אוהב תוכן איכותי, שנותן גם ערך מוסף לקורא את מילות המפתח תוכלו לשלב באופן טבעי בתוכן האיכותי שתכתבו.

התוכן חייב להתאים לנושא האתר, והוא גם חייב להתאים לקהל היעד לדוגמא אתר העוסק במוצרי טיפוח של נשים צריך לדבר בלשון נקבה. הקפדה על תוכן איכותי, ושימוש מושכל במילות המפתח יגרמו לגוגל למצוא את האתר שלכם במהירות, ולגולש למצוא תוכן איכותי שמדבר אליו, וכך הוא יוכל לרכוש את המוצרים ביתר קלות.

עוד דבר שיש להקפיד עליו בעת כתיבת התכנים הוא, שהתכנים לא יהיו ארוכים מידי ושלא יעיפו את הקורא. אורך הקטעים צריך להיות כך שמצד אחד לא יהיו ארוכים מידי, ומצד שני יכילו מידע שימושי לקורא. בנוסף יש להקפיד היטב על כותרת מתאימה וכותרת משנה כי להקל על גוגל למצוא אתכם ברשת החיפוש. בנוסף יש להקפיד על כותרות מעניינות כמו "5 טיפים לניקוי מהיר של חלונות"

בניית היררכיה באתר

גולש או קורא אוהב להיכנס לאתר, שקל לו להתמצא בו, לכן כדאי לכם לבנות באתר סרגל התמצאות.

צרו סרטון לאתר

אין ספק שאתר מושקע ומעוצב גורם ליותר גולשים להיכנס אליו. אין ספק שסרטון תדמיתי מצוין יכול לגרום לגוגל לעדיף את האתר שלכם.