תמונה של עיצוב באנר לאתר שלך

עסק מוצלח הוא אחד כזה שבין היתר השקיע לא מעט באסטרטגיית שיווק מקצועית אשר כוללת: בניית אתר אינטרנט מעוצב וממותג. בכדי להבטיח שהעסק שלכם יבלוט על פני מתחריו, חשוב מאוד להשקיע בעיצוב של האתר שלו וכן במיתוג עקבי. כך למעשה ניתן ליצור תדמית שהלקוחות יעריכו ויזהו. אם אתם תוהים למה כל כך חשוב לעצב באנר לאתר שלכם בצורה מקצועית וייחודית, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

מה החשיבות של מיתוג עסקי?

כאשר לקוחות פוגשים עסק בפעם הראשונה, הם יגבשו את הדעה הראשונית עליו לרוב על סמך הנראות שלו וזוהי למעשה אחת הסיבות החשובות להשקעה בעיצוב ובמיתוג נכון. לוגו ואתר המעוצבים בצורה מקצועית, ישדרו תחושה של מקצועיות. עיצוב לא מספיק איכותי, יכול לגרום ללקוחות לתפוס את העסק כבנאלי, שגרתי, לא בהכרח אחד כזה שכדאי לבחור דווקא בו ועוד. בכדי לבסס את הנאמנות של הלקוחות ובכדי לצבור קהל לקוחות גדול ומשמעותי, יש להקפיד על מיתוג ראוי.

עיצוב באנר- במה מדובר?

מודעות באנר הם כלי שיווק דיגיטלי שמטרתו היא לקדם שירות, מותג, חברה או מוצר. המודעות הללו יוצגו לרוב באתרי אינטרנט וניתן להשתמש בהן בכדי להפנות תנועה לדף נחיתה או לאתר ספציפי. המטרה של עיצוב הבאנר היא ליצור תמונה שתמשוך את העין של הצופים בה ותניע אותם לבצע לחיצה על המודעה. ניתן להשתמש במגוון סוגי באנרים בגוגל בכדי להגביר את המודעות למותג, בכדי ליצור לידים, בכדי לקדם הצעות מיוחדות ועוד. בתהליך העיצוב חשוב מאוד להגדיר את קהל היעד מראש ולבחור בהתאם אליו עיצוב אשר ידוע כי ימשוך את תשומת ליבו. הטקסט בבאנר צריך להיות כמה שיותר ממוקד, תמציתי ויחד עם זאת להניע לפעולה.

איזה סוגי באנרים ניתן למצוא?

כיום ניתן למצוא כמה סוגים של באנרים אשר יתאימו לאתרי אינטרנט. ראשית כל, ניתן למצוא כאלה המפרטים את סוגי המוצרים אשר זמינים תחת קטגוריה מסוימת. שנית, ישנם באנרים אשר מדגישים מוצרים ספציפיים לרכישה וכן יש כאלה אשר מפרסמים מבצעים והנחות מיוחדות שיש באתר. כל סוג רלוונטי עבור מטרה שונה והמטרה של כולם יחד היא לספק למבקרים באתר מידע מגוון על המוצרים והשירותים אשר זמינים באתר. כאשר מדובר על כאלה הרלוונטיים לאתרי אינטרנט, יש לעצב אותם בצורה מרשימה וייחודית אשר תמשוך תשומת לב של גולשים ותגרום להם לבצע פעולה באתר לרבות: יצירת קשר, השארת פרטים או רכישת מוצרים.

כיצד תעצבו באנרים לאתר האינטרנט שלכם?

מכיוון שיש לבאנרים תפקיד כל כך משמעותי בכל אתר אינטרנט, יש לעצב אותם בצורה הטובה ביותר. מצד אחד הם צריכים להיות כאלה שמושכים את העין, מעבר לכך הם צריכים להיות אינפורמטיביים מבלי שיהיו עמוסים מדי. העיצוב שלהם צריך להיות קשור לנושא הכללי של האתר. יש לקחת בחשבון גם את הגודל שלהם והמידות והמטרה היא למצוא את הגודל המאוזן ביותר אשר מצד אחד יתפוס את העין ומצד שני לא יעמיס יותר מדי על העין או יהפוך את עיצוב האתר כולו לעמוס מדי. כמובן שחשוב מאוד לבחור בערכת הצבעים המתאימה כאשר יש לבחור צבעים המשלימים זה את זה ויוצרים אפקט ויזואלי נעים. בסופו של דבר חשוב מאוד ליצור תוכן מדויק וברור הכולל בין היתר הנעה לפעולה.

כדאי מאוד להתייעץ ולהיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה על מנת שהם יענו על המטרות שלהם בצורה הטובה ביותר.