תמונה של החשביות של חברת אחסון אתרים

יש לך עסק,וגם הבנת את חשיבות בניית האתר מושקע ויפה. השקעת את מירב המאמצים בחיפוש מעצב אתר שיתאים את האתר בהתאמות רבות ושונות לעסק שלך ולקהל היעד שלך בחרת לבנות בתוכנת וורדפרס הידועה ביתרונותיה הרבים כמו הממשק היעיל והנוח שלה וההתאמות הרבות שעשו לה למכשיר  הסלולרי, אך דבר אחד חשוב לא לקחת בחשבון הוא אחסון האתר. מהו אחסון אתרים בכלל ?איפה כדאי לי לאחסן את האתר שלי? מה החשיבות שלו בקידום האתר בגוגל ברחובות ובשאר הארץ בעצם?

הרי בסופו של דבר כל המטרה של בעל עסק בבניית האתר הוא לא אתר יפה ומושקע, אלא האם ימצאו אותו בגוגל, וכך להגדיל את מספר הלקוחות שלו.

אחסון אתרים

אחסון אתרים זהו בעצם שירות המאפשר אירוח של דפי אינטרנט או אתרים כמו קבצי תמונות וסרטונים, ועל ידי כך לאחזר את המידע לגולש ברשת האינטרנט. האחסון מתבצע על ידי שרת או שרתים הזמינים לציבור השרתים הללו מאוחסנים בחוות שרתים.

אחסון אתרים מאפשר לבעל האתר להתרכז בכתיבת תוכן איכותי שיוכל לעזור לו בקידום בגוגל, אך האם הוא יכול לזלזל באחסון של האתר ולבחור אחסון שאינו יעיל כל כך ולבחור להשקיע בעיצוב האתר או בקידומו, בעל אתר העושה כך טועה ובגדול, לאחסון אתר ישנה חשיבות רבה בקידום בגוגל.

חברת אחסון אתרים

גוגל בוט הוא המנוע חיפוש של רשת גוגל הוא עובר אחר מאות ומיליוני דפי אינטרנט, ובכך בוחר להציג את המתאימים ביותר אתר שאינו עולה לרשת זמנית או אתר שעולה באופן איטי מידי מנוע החיפוש של גוגל לא יראה אותו ולכן הוא  יפספס אותו, לכן אתרים שנראים על ידי גוגל לעיתים רחוקות יאבדו מין האמינות שלהם, ולא רק אלא גם התוצאות שלהם בחיפוש בגוגל יהיו נמוכות ביותר. בנוסף גוגל מעניק חשיבות יתרה לזמן התגובה של השרת, והתוכן הוא חלק קטן מין ההחלטה של גוגל על דירוג האתר.

זמינות שרת אחסון אתרים

עמידות שרת האינטרנט היא בעצם היכולת של אתר לעלות במהירות ובכל זמן ברשת האינטרנט, כמו כן הוא מראה גם על אחוז מסוים של נפילות של האתר. שרת שיש לו אחוז נפילות מועט הוא שרת בעל 99% ניתן לרכוש חבילות של אחסון אתרים, כמו כן אתר הנופל לעיתים קרובות מידי הוא אתר הגורם לחוויית משתמש גרועה, ובסופו של דבר יגרום לירידתו בתוצאות החיפוש.

מיקום גאוגרפי

לדעת מומחי אינטרנט רבים המיקום הגאוגרפי של שרת האחסון הוא גורם משפיע לקידום האתר . מומחים אלו טוענים כי אחסון שרתים בחברה מקומית מעלה את התוצאות של חיפוש האתר בגוגל, בנוסף לכך  אתר בעל סיומת מקומית כמו co.il  יגרום לגוגל להעדיף אותו על פני אתר אחר בעל סיומת עולמית אחרת. לכן אם האתר שאתם בונים מיועד לקהל הישראלי תעדיפו אחסון אתרים הממוקם בישראל

לסיכום המאמר אחסון אתרים

אירוח אתרים בארץ יהיה עדיף בהרבה מאתר שמאחסן בארץ אחרת. אתר המיועד לקהל היעד הישראלי יעלה מהר יותר אם הוא יהיה מאוחסן בארץ, ולא בחוץ לארץ. אחסון אתרים בשרתים המאוחסנים בארץ יוכל לגרום לאתר לעלות במהירות וללא בעיות כלל, וכן לזמן תגובה מהיר יותר, ומין הסתם גם לתוצאות טובות בחיפוש בגוגל.

בנוסף לכך ישנה חשיבות רבה לאחסון אתרים בארץ גם לבעלי האתרים עצמם, משום שבשעה שהאינטרנט שלהם אינו עולה היטב ואתם מקבלים תלונות רבות מגולשים שרוצים לרכוש מהמוצרים שלכם ואינם יכולים חשוב שתהיה זמינות לאנשי קשר בחברת אחסון האתרים.