כבר שנתיים עברו מאז נכנס אל חיינו קמפיין טופס הלידים של פייסבוק ששינה את כללי המשחק. אם פעם היו אומרים שלגוגל היה יתרון בתחום המודעות מכיוון שהוא היה מציג למשתמשים הרלוונטים ביותר את המודעות על פי מילות המפתח שלהם, הרי ניתן לומר היום שקמפיין טופס הלידים צמצם במעט את הפער, תלוי את מי שואלים.

מהו קמפיין לידים ?

קמפיין לידים הוא קמפיין אשר קיים רק בפייסבוק ובאינסטגרם כרגע. כאשר גולש רואה מודעה שמעניינת אותו הוא לוחץ על הכפתור שאותו המפרסם בוחר בין מגוון אפשרות (עוד מידע, השאר פרטים, צור קשר וכדומה) וכאשר

למה בכלל הוא מהווה יתרון?

מה החסרונות שלו?

לסיכום